Deutsch slovenščina Magyar Tschechisch English Dutch Slowakisch Italiano
Home

Turistické stezky pro požitek z pěší chůze

Štýrsko nemá samozřejmě jen dálkové stezky, má i velmi rozsáhlou síť kratších turistických stezek. Můžete se na ně vydat s celou rodinou, můžete na nich dojít až do Slovinska. Vždy se proplétají krásnou a idylickou krajinou, jsou perfektně značené a vedou kolem tradičních hostinců, vinných šenků, horských chat a ubytovacích zařízení s nabídkou vynikajících lahůdek a možností ubytování. Štýrský sýr na severu, šunka Vulkano a Schilcher na jihu – pěší turisté po této stránce jistě nepřijdou zkrátka.

WANDER-ROUTEN|NACH THEMEN FILTERN:

Stezka v korunách stromů

Toto tematické putování je možné absolvovat v Rachau u Knittelfeldu v oblasti Murau. Přes rozlehlé louky se vypravíte nahoru do borovicových a modřínových lesů,... [číst dál]

Romantická stezka Bründlweg

Rodinná okružní stezka a začíná v horském sedle Pogusch u proslulého hostince „Steirereck“. Tato tematická stezka je zasvěcená vodě jako jednomu z nejdůležitějších... [číst dál]

Soutěska Bistrice

Malebná soutěska potoka Bistrice. Na cestu se... [číst dál]
PožitekRodina

Pěší túra kolem 5 horských chat v Ramsau

Tradiční, fascinující a velmi oblíbená okružní túra, která vede z obce Ramsau přes náhorní plošinu a oblast pastvin a salaší až na úpatí jižní stěny téměř 3000 m n.m.... [číst dál]
Požitek

Túra přes pastviny za kamzíky a alpskou protěží

Výchozím místem vašeho putování bude lázeňské středisko Aflenz. Nejprve je třeba vystoupat na horu Bürgeralm (1500 m n.m.), kam můžete vyjet rychle a pohodlně i sedačkovou... [číst dál]

Pohraniční panoramatická stezka

Pohraniční panoramatická stezka tvoří de facto hlavní tepnu sítě turistických stezek, které vedou pohraničním územím mezi Štýrskem a Slovinskem. Naše panoramatická stezka je... [číst dál]

Dachstein – Taury panoramatická stezka 100

Pro tuto dálkovou pěší túru existuje jen jeden krátký ale výstižný popis: požitek nad požitky. Trasa měří 116 kilometrů a vede vpravo a vlevo podél toku řeky Enns. Povede... [číst dál]

Okružní stezka kolem 3 jezer v oblasti Turracher Höhe

Turrachersee, Schwarzsee a Grünsee, tři barevně odlišná jezera, největší limbový a modřínový les v Evropě, pestrá fauna a flóra, zelené pastviny a nádherný čistý vzduch – to... [číst dál]

1. Evropská stezka ktezka k vrcholu bosky

Jedinečnou atrakcí v evropském alpském prostoru láká oblast Riesneralm milovníky přírody a hor do horských výšin. Ohmatat a cítit horu svýma bosýma nohama jistě není běžná věc. O to více... [číst dál]

Lahůdková stezka Ligist

Jihozápadní Štýrsko se může pochlubit jednou zvláště krásnou stezkou, která se věnuje velmi příjemnému tématu kulinářskému. Sedláci ze selských statků kolem stezky vás budou... [číst dál]
Požitek

Vinná stezka pro všechny smysly

Nahoru a dolů, z kopečka, do kopečka napříč jihoštýrskou vysočinou. Zde, na vulkanické půdě, vše raší, kvete a prospívá. Ať jsou to hrozny, dýně nebo jablka. Vaše cesta... [číst dál]

Pěší túra kolem 6 jezer v oblasti Tauplitzalm

Vydejte se na nenáročnou túru k horským jezerům a chatám v jedné z nejkrásnějších oblastí pastvin a salaší v Evropě. V nadmořské výšce 1650 m budete... [číst dál]

Trasa okolo hory Zirbitzkogel

Dva dny nejkrásnějšími krajinami stejnojmenného přírodního parku Zirbitzkogel-Grebenzen. Na to se můžeme těšit. Naše túra okouzlí obzvláště přírodními obrazy plnými kontrastů. Společně... [číst dál]

Tramínová stezka v obci Klöch

Klöch je perla jihoštýrské vinohradnické oblasti. A zde také začíná tato překrásná okružní stezka, která vás povede za vínem a i jinými lahůdkami. Budete procházet mezi... [číst dál]
RodinaAlpskýPožitek

Soutěska Bärenschützklamm

Bez nadsázky lze říci, že Bärenschützklamm je jedna z nekrásnějších vodních soutěsek v Rakousku. Díky svým přírodním pokladům byla v roce 1978 prohlášena za... [číst dál]
AlpskýRodina

Divoké vody

Tato turistická stezka vás zavede do míst, kde se valí vody hučících vodopádů a nezkrotná voda horských řek si razí cestu mramorovými soutěskami. Ze Schladmingu půjdete do soutěsky... [číst dál]

Alpannonia – Oststeiermark Panoramaweg

Dálková turistická stezka Alpannonia: z Alp až do Maďarska. Začíná na Semmeringu a končí v Panonské nížině. Vaše kroky budou směřovat z oblasti... [číst dál]

Pěší túra přes Almenland

Teichalm-Sommeralm je největší souvislá oblast pastvin a obhospodařovaných salaší v Evropě. Trasa putování vede přes náhorní plošinu s nádhernými pastvinami, na nichž... [číst dál]

Hirschbirnwanderweg – putování za „Jelení hruškou“

Přírodní park Pöllauer Tal je domovem tohoto vzácného a unikátního druhu hrušek. Stezka je koncipována jako okružní a je velmi vhodná pro rodiny s dětmi. Většinou... [číst dál]

Via Alpina

341 jednodenních etap! 5000 kilometrů – Via Alpina vede všemi osmi alpskými zeměmi (Slovinskem, Itálií, Rakouskem, Německem, Švýcarskem, Lichtenštejnskem, Francií a Monakem)... [číst dál]

Okružní turistická stezka kolem Dachsteinu

Skalnatý gigant s věčným sněhem a ledem dosahuje nadmořské výšky 2995 m a je nejvyšším vrcholem Štýrska. Okružní stezka vede v 8 celodenních etapách okouzlující... [číst dál]
PožitekRodina

Via Natura

„Naučit se řeči přírody“ – to je nové heslo přírodního parku Zirbitzkogel-Grebenzen, kde budete krok za krokem zasvěcováni do tajemství přírody. Názvy, tvary, fenomény – za... [číst dál]

Cesta na Boč

Štýrský (Štajerski) Triglav. Na začátku trasy nás... [číst dál]
AlpskýPožitek

Túra pohořím Hochschwab

Brána k pohoří Hochschwab – tak je označována malá vesnička Seewiesen v 974 metrech nadmořské výšky v blízkosti Turnau. Seewiesen představuje ideální výchozí bod pro krásnou okružní... [číst dál]

Koralm Kristall Trail

Vysokohorská turistická trasa s jednou dvoutisícovkou a mnoha velmi zajímavými místy vás povede podél hranice mezi Štýrskem a Korutany. Trasa vede většinou přes pastviny,... [číst dál]

Lásce na stopě: na „stopě srdce“ v lázních Bad Gleichenberg

Se „stopou srdce“ nás čeká jistě jedna z nejsmyslnějších turistických stezek. Je... [číst dál]

Vysokohorská stezka ve Schladmingských Taurách

Klasické putování od salaše k salaši ve vysokých nadmořských výškách potěší srdce každého milovníka horské turistiky. Vyslyšte volání hor a vydejte se na cestu kolem... [číst dál]

Pěší túra na Schneealm

Tato zejména pro rodiny s dětmi vhodná túra vás přivede do přírodního parku Mürzer Oberland na severu Štýrska. Stoupání je jen mírné a cesta vede kolem krásných... [číst dál]
RodinaAlpskýPožitek

Soutěska Wasserlochklamm u Palfau

Kaňony, strmé skály, ledová vodní tříšť, kamenné bazénky, krasový pramen a 5 vodopádů budou vašimi stálými průvodci při okružní pěší túře v soutěsce Wasserlochklamm v... [číst dál]
AlpskýPožitek

Salašnické putování v národním parku Gesäuse

Vydejte si na 5denní pěší túru, kterou je možné krásně rozdělit do několika dovolených, nejmladším národním parkem Rakouska Gesäuse. Tento národní park si svou divokou... [číst dál]

Šentiljská cesta

Přes pahorky, vinice, louky, pole, lesy, podél... [číst dál]